Marketing w serwisach społecznościowych to najprężniej rozwijająca się gałąź marketingu internetowego zarówno w Polsce, jak i na świecie.Oferujemy kompleksową obsługę w zakresie prowadzenia profili klienckich na wszystkich serwisach społecznościowych.
Fanpage na Facebooku jest jednym z najlepszych sposobów do komunikowania się z klientami. Twoi klienci z pewnością będą wdzięczni za szansę uzyskania szybkiej informacji z pierwszej ręki. Poza tym, obecność firmy w serwisach społecznościowych daje jej wymierne korzyści. Internauci, którzy zetkną się w społecznościach z marką, z większym prawdopodobieństwem stają się później jej klientami. Społeczności służą więc nie tylko brandingowi i pozyskiwaniu ruchu, ale – pośrednio – także sprzedaży.
Korzyści płynące z obecności na Facebooku
– stały kontakt klientów z marką
– zbieranie informacji o potrzebach odbiorców
– angażowanie konsumentów w tworzenie marki i jej rozwój
– stały kontakt z marką ma wpływ na wzrost sprzedaży
Korzyści dla firmy która założy Fanpage:
– prezentację produktów przed szeroką rzeszą internautów
– prowadzenie konkursów
– tworzenie galerii zdjęć
-informowania o promocjach- stały kontakt ze stałymi klientami i pozyskanie nowych
Niesamowite możliwości Facebooka sprawią, że klienci zgromadzą się wokół Twoich usług. Niemniej Fanpage jak każda reklama przynosi zyski dopiero wtedy, kiedy tworzony jest wszechstronnie i umiejętnie.
Strona Google+ to dodatkowy kanał komunikacji, umożliwiający promocję marki w internecie, który od momentu powstania stale zyskuje na popularności. Warto więc go wykorzystać, aby dotrzeć ze swoim przekazem do jego użytkowników.
Korzyści z założenia strony google+
– google natychmiast indeksuje wszystko, co umieścisz na Google+, więc duża aktywność może się przełożyć na wyższe miejsce na liście wyszukiwania.
– google+ zdobywa użytkowników w bardzo szybkim tempie
– integruje użytkowników Google+, Youtube, Google Play czy Androida, co zwiększa zasięg odbiorców i targetu.
– funkcja „społeczności” dzięki której można tworzyć wokół konkretnego tematu czy idei kręgi zainteresowań, do których mogą dołączać użytkownicy indywidualni, mogą dołączać również firmy, co w oczywisty sposób daje łatwy dostęp do potencjalnych klientów mieszczących się w interesującym nas targecie.
– Funkcja Google Hangouts pozwala użytkownikom serwisu na organizowanie wspólnych dyskusji i konferencji, w których może wziąć udział w sumie 10 uczestników. Hangout odbywa się za pośrednictwem czatu klasycznego lub video, dzięki czemu jest świetnym narzędziem komunikacji z klientami i partnerami
Twitter jest używany przez miliony ludzi każdego dnia, którzy dzielą się, łączą i promują wizerunek swojej marki. W Polsce Twitter staje się coraz bardziej popularny, ale wciąż wielu menadżerów zastanawia się jak Twitter może być użyteczny dla biznesu.
Korzyści z prowadzenia Twittera
– poprzez Twittera możesz przystąpić do grup tematycznych związanych z działalnością biznesową zgodną z profilem twojej firmy, możesz także pozyskać cenne informacje przeglądając wpisy innych ludzi. Twoja firma zyska nowych klientów i potencjalnych partnerów biznesowych.
– twoja wiadomości pojawi się nie tylko na Twojej stronie profilowej, ale także na stronie tych, którzy śledzą Twoje posty
-możesz używać Twittera, by poinformować zainteresowanych gdy wprowadzisz nowy produkt lub usługę, a także informować o ważnych wydarzeniach i przedstawić największe zalety swojej firmy
Business Company
ul. Boya-Żeleńskiego 6
85-858 Bydgoszcz
biuro@businesscompany.pl
Infolinia dla klientów tel 523076263
Infolinia pon. - pt.: godz. 9.00 - 16.00
Nip 5541906878